Equans, kennisleider netcongestie

Als technisch dienstverlener voor de zakelijke markt heeft Equans een aantal thema's geselecteerd waarop het kennisleiderschap wil tonen. Netcongestie is een actueel thema dat veel in het nieuws is en zeer relevant en pregnant is voor bedrijven. De geproduceerde webcontent over de oorzaken, uitdagingen, oplossingen en aanpak van netcongestie wordt ook via socials gedeeld.

Expert content

Daarnaast is content gecreëerd op basis van interviews met interne experts. In blogvorm wordt ingegaan op actuele problemen waar bedrijven tegenaan lopen bij netcongestie en krijgen ze advies, tips en concrete oplossingen aangereikt.

FD customer stories

Zo’n tachtig procent van de FD-lezers heeft een zakelijk abonnement en daarmee toegang tot al het nieuws van waarde. Maar hoe waardevol is zo’n abonnement voor bedrijven zelf? Wat doen ze met het laatste nieuws en de inzichten? Wat levert het ze op?  Met een bannercampagne in eigen media werden zakelijke abonnees opgeroepen om hun verhaal te delen. Een selectie van deze verhalen is met een artikel op fd.nl/zakelijk zichtbaar voor iedereen die benieuwd is naar het rendement op een FD-abonnement.

De Kearney story

Een van de customer stories geeft een kijkje achter de schermen van strategisch consultancybureau Kearney.

Hoe gebruiken zij het FD, welk type berichtgeving is relevant en wat levert het op voor de consultants? In een webartikel op FD zakelijk, embedded met video, komt Roger van Engelen aan het woord, partner en fervent dagelijks lezer. 

HPE LinkedIn content

HPE helpt als ‘edge to cloud company’ bedrijven met transformatie. Onder de brede paraplu ‘Hoe vereenvoudig je je IT-infrastructuur?’ werd een serie blogs geproduceerd - incl. video’s en posts - voor de storage-goeroe van HPE die daarmee kennisleider werd voor groeiend netwerk LinkedIn connecties. Via een social selling aanpak werd op uiteenlopende onderwerpen als data recovery, storage as-a-service, edge computing en ransomware detectie zijn kennis en visie gedeeld.

Touch incentive LinkedIn content

Als je bekend staat als de specialist op het gebied van loyalty en incentive marketing dan is de stap naar een B2E(mployee) programma een logische. Het boeien, binden en behouden van personeel is een hot topic in de krappe arbeidsmarkt. Met een serie blogs op LinkedIn werden werkgevers geïnformeerd en geïnspireerd hoe ze dat kunnen realiseren. Van het belang van een sterke employer value proposition tot onbelaste werkvergoedingen en de mogelijkheden van een gepersonaliseerd employee benefits platform.

Wolters Kluwer LinkedIn content

Wolters Kluwer is marktleider informatie- en data-analysesystemen voor legal professionals. Toch viel er nog winst te behalen in de markt kleinere kantoren en start-ups. Via persoonlijk LinkedIn profiel werd een serie blogs gedeeld rondom het thema ‘legal tech’. Juristen en advocaten worstelen o.a. met de juridische data-explosie en het verbeteren van de steeds complexere bedrijfsvoering en projectbeheer. In de serie werd kennis gedeeld over de kansen van AI voor legal professionals, datagedreven werken en het kantoor van de toekomst.

Whitepaper VVV cadeaukaarten

Een cadeaukaart van VVV is een give-away en kan zakelijk worden ingezet voor eigen werknemers of als relatiegeschenk. Speciaal voor iedereen die verantwoordelijk is voor medewerkers betrokkenheid, onboarding, employer branding of secundaire arbeidsvoorwaarden werd een whitepaper gemaakt rondom het thema werkgeluk. Met statistieken, tips hoe je het bevordert, hoe je het meet en hoe je in de de praktijk verhoogt. Het whitepaper werd via persoonlijk LinkedIn profiel gelanceerd en als download beschikbaar gesteld.

Prospex benchmark onderzoek social selling

Prospex is een B2B leadgeneratie bureau met een LinkedIn first aanpak. Het bureau doet om de zoveel jaar onderzoek naar de stand van zaken op het gebied van social selling. Dit keer was de centrale vraag ‘hoe volwassen is de social selling van B2B-bedrijven in vergelijking met branchegenoten?’ Hoe creëren zij content? Langs welke kanalen worden die gedeeld en met welke resultaten? Op basis van de onderzoeksopzet- en resultaten schreven we een handzame samenvatting van de belangrijkste uitkomsten en inzichten. Het onderzoek werd via persoonlijke Prospex LinkedIn profielen bekendgemaakt en als download beschikbaar gesteld.

Brand campaigns

FD campagne 'krant vol kansen': online, print, radio

Diverse campagnes BNR: online, print, radio, events

Campagne KLM zorgeloos zakendoen: tv, online, print, radio

We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden

Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.